معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور
سرخط خبرها

بازگشت گرد و غبار به آسمان کشور از نوار غربی | منتظر خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا باشید (۳۰ خرداد ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۳۳۵۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
بازگشت گرد و غبار به آسمان کشور از نوار غربی | منتظر خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا باشید (۳۰ خرداد ۱۴۰۱)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به رخداد رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور از نفوذ توده گرد و غبار به نوارغربی کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل  آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های مازندران، شرق تهران، ارتفاعات سمنان و گلستان رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید موقت و در بعضی مناطق خیزش گرد و خاک به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رخ می‌دهد.

وی افزود:چهارشنبه و پنجشنبه (۱ و ۲ تیر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و پنجشنبه در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار موقتی و وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۳ تیر) در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: طی دو روز آینده وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در نوار شرقی و جنوب غرب کشور رخ خواهد داد و چهارشنبه تا جمعه (۱ تا ۳ تیر) در نیمه‌غربی و قسمت‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 

ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه شرایط برای شکل گیری توده گرد و خاک در شرق کشور سوریه و شمال عراق فراهم است و پیش‌بینی می‌شود که طی آخر هفته نفوذ توده گرد و غبار در نوار غربی کشور سبب کاهش دید و کیفیت هوا شود.

وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۱ خرداد) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (اول تیر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ خرداد) اهواز با دمای ۵۱ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->